152283
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

میترا شعبانیان: بازیکنان نوجوان اعتماد به نفس داشته باشند از گروه خود صعود می‌کنند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر گفت: بازیکنان تیم اگر اعتماد به نفس داشته باشند و تحت تاثیر فضای مسابقات قرار نگیرند از گروه مقدماتی خود صعود می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، میترا شعبانیان اظهار داشت: تمرینات تیم ملی نوجوانان به خوبی ادامه دارد. برای تغییر آب و هوا و دور شدن از یکنواختی محل تمرینات اردوی خود را در رامسر برگزار کردیم. اردوی بسیار خوبی بود. میزبانی رامسر بسیار عالی بود.

وی افزود: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دو مرحله دیگر اردو داریم. این اردوها را در تهران برگزار خواهیم کرد. در این مدت نیز با تیم‌های داخلی بازی دوستانه برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ادامه داد: بازیکنان نوجوان نیاز به بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی دارند. به هرحال این بازیکنان تجربه مسابقات بین المللی را ندارند. به نظرم این بازیکنان به نسبت تیم جوانان نیاز بیشتری به مسابقات تدارکاتی دارند. درخواست بازی های تدارکاتی را نیز دادیم اما اتفاقی رخ نداد.

شعبانیان یادآورشد: در حال حاضر 16 بازیکن در اردوی تیم نوجوانان حضور دارند. تقریبا به ترکیب نهایی رسیده‌ایم. این تیم در شرایطی به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رود که از دل مسابقات استعداد یابی انتخاب شده‌اند. بازها و بارها مسابقات مختلف را برگزار کردیم تا این نفرات برگزیده شدند. ابتدا این بازیکنان تکنیک های ساده را نیز نمی‌دانستند اما رشد فنی بسیار خوبی داشته اند. امیدوار زمانی که این تیم از مسابقات برگشت همچنان مورد حمایت قرار بگیرد چرا که این بازیکنان آینده خوبی را دارند.

وی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های نیوزیلند و استرالیا همگروه هستیم. تیم‌های به نسبت قدرتی که شبیه ما بازی می‌کنند. شاید تنها تفاوت تیم آنها با تیم ایران در تجربه بازی بازیکنان باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر گفت: با وجود این که بازیکنان ایران تجربه مسابقات بین المللی را ندارند اما اگر اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و تحت تاثیر جو مسابقات قرار نگیرند می‌توانند از گروه خود صعود کنند. تمام تلاش ما این است که رتبه خود را به نسبت به دوره قبل ارتقا بدهیم.

شعبانیان اشاره ای نیز به شرایط تمرینات تیم پیکان جهت حضور در جام باشگاه‌های آسیا داشت: خوشبختانه تعدادی از بازیکنان تیم پیکان در قالب تیم ملی تمرینات خود را در اردوی تیم ملی شروع کرده‌اند و آماده هستند. پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در اواسط خرداد تمرینات تیم پیکان را پیگیری خواهم کرد.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار