152255
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران: اسکیت نشاط آورترین ورزش خانوادگی است

جلسه‌ای در جهت توسعه وهمگانی شدن اسکیت با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت و حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در محل دفتر سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، جلسه ای با رویکرد فرهنگی و همگانی کردن ورزش پرنشاط و خانوادگی اسکیت و پر کردن اوقات فراغت دانش جامعه نونهال ، نوجوان و جوان و سایر رده های سنی ، ایجاد بستر مناسب برای حضور بانوان و ایجاد انگیزه در خانواده ها و همچنین دور کردن افکار از محیطهای مجازی با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت ، دکتر حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری ، مدیران و کارشناسان دو حوزه فدراسیون اسکیت و سازمان ورزش شهرداری تهران ، صبح روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل دفتر سازمان ورزش شهرداری برگزار شد.

 

در این جلسه محمدرضایی با بیان این موضوع که رنکینگ فدراسیون جهانی اسکیت در سال گذشته با کسب سه مدال از رتبه ۴۷ به رتبه ۱۵ تغییر یافت، خواهان پیشرفت چشمگیر اسکیت در بین خانواده ها و علاقمندان می باشد تا با استعداد یابی تخصصی بین اسکیت بازان بتوان نخبه شناسی کرد و در سالهای آینده تعداد مدالها را افزایش داد و ایران در بین کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد .

همچنین رضایی با اشاره به برگزاری باشکوه طرح همگانی اسکیت که روز ۳۱ فروردین ماه بطور همزمان در تمام استان های کشور برگزار شد خواستار آن شد که این طرح با وسعت بیشتری و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران در تمامی بوستان های تهران برگزار شود .

 

حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه بیان کرد ، اسکیت نشاط آورترین ورزش خانوادگی است و سازمان ورزش شهرداری آماده است تا به همراه فدراسیون برای استفاده خانواده ها از امکانات فضای سازمان ورزش شهرداری تسهیلات مناسبی را ایجاد نماید.

 

وی همچنین خواهان ارتباط عمیق تر فدراسیون اسکیت با سازمان ورزش شهرداری شد.

 

 

منبع:‌ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار