152247
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

نفرات برگزیده جشنواره نوجوان سالم در قزوین تجلیل شدند

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: نفرات برگزیده هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم و پنجمین دوره ابتکارات فرهنگیان این استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، سیدمحمد میرباقری افزود: در سال تحصیلی جاری 32هزار و 563 اثر به دبیرخانه این جشنوار ارسال شد که در نهایت داوران 315 اثر را برای مرحله استانی مورد پذیرش قرار دادند.
وی اضافه کرد: این جشنواره در رشته های تئاتر و نمایش، مقاله، نقاشی، فیلم، پویانمایی، روزنامه دیواری، گرافیک، ایده پردازی، تولید نرم افزار و چندرسانه ای در بخش دانش آموزی و همچنین طرح درس، محصولات فرهنگی و اقدام پژوهی در بخش فرهنگیان برگزار شد.

میرباقری ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم با محورهای پیشگیری از خشونت، شیوه های سالم زیستن و شیوه های اولیه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.
به گفته وی، نفرات نخست هر رشته از هر مقطع متوسطه اول و دوم به مرحله کشوری این جشنواره اعزام می شوند.

وی، هدف از برپایی این جشنواره را آگاه سازی از پیامد مصرف موادمخدر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر و اعتیاد عنوان کرد و افزود: در برگزاری این جشنواره تلاش می شود تا والدین و دانش آموزان در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرده تا به شناخت بیشتری از عواقب رفتارهای پرخطر برسند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار