152241
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

افتتاح بخش نشاط و سلامت کودک و نوجوان(روانپزشکی اطفال) بیمارستان بعثت سنندج

به مناسبت هفته سلامت بخش نشاط و سلامت کودک و نوجوان(روانپزشکی اطفال) بیمارستان بعثت سنندج با حضور استاندار کردستان، رئیس، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، استاندار کردستان در مراسم افتتاح این بخش از بیمارستان بعثت، ضمن تبریک هفته سلامت به تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: سلامت جسم و روان دو مقوله بهم وابسته هستند و باید در زمینه پیشگیری بیماریهای روانی مخصوصا در میان کودکان تلاش کرد.

بهمن مرادنیا با تاکید بر اینکه، فرآیند ارائه خدمات سلامت و درمان بیماریها از جمله بیماریهای روانی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رضایتبخش است، افزود: این مرکز در استان کردستان نقشی مهم در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای روانی و رفتاری کودکان و نوجوانان برعهده دارند.

 

سیامک واحدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه این بخش برای اولین بار در بیمارستان بعثت افتتاح می گردد ،گفت: در این بخش به کودکان و نوجوانانی که دارای هر نوع مشکل روانی باشند و یا به کودکان سرطانی که در بخش انکولوژی بیمارستان بستری هستند انواع خدمات درمانی روانی ارائه می دهد.

 

محمدزاده فوق تخصص بیماریهای روانی کودکان دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با اشاره به اینکه بخش نشاط و سلامت بیمارستان بعثت به کمک خیرین سلامت تجهیز و به بهره برداری رسیده است، گفت:در این بخش انواع بیماریهای روانی و رفتاری شامل افسردگی، بیش فعالی، اختلالات دو قطبی و سایر بیماریهایی روانی تشخیص و درمان می گردد.

 

گفتنی است،در پایان این مراسم بازدیدکنندگان از کودکان بیمار بستری،در این بخش عیادت کردند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار