152195
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

برگزاری جشنواره روزنامه دیواری “اصفهان، محیط زیست و زاینده رود”

مسوول فرهنگسرای نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره روزنامه دیواری با عنوان “اصفهان، محیط زیست و زاینده‌رود” در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، نیره وکیلی زاده اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان جشنواره روزنامه دیواری با محوریت «اصفهان، محیط زیست و زاینده رود» روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در محور فرهنگی چهارباغ برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هماهنگی اداره کل آموزش و پروش استان اصفهان برنامه ریزی شده است و مدارس دخترانه این اداره کل برای شرکت دانش آموزان پایه هفتم تا یازدهم در این جشنواره حضور یافته اند که دانش آموزان در تیم های چهار نفره در جشنواره شرکت خواهند کرد.

مسوول فرهنگسرای نوجوان با بیان اینکه تاکنون ۳۸۶ دانش آموز برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده اند که در قالب تیم های ۴ نفره و ۹۲ گروه به ارایه اثر می پردازند، گفت: دانش آموزان ضمن به همراه آوردن وسایل مورد نیاز برای طراحی روزنامه دیواری، با استفاده از قدرت خلاقیت خود به اجرای اثر می پردازند. بعد از داوری و انتخاب آثار برگزیده، این آثار در نمایشگاهی که بعد از هفته فرهنگی اصفهان برگزار خواهدشد در معرض نمایش قرار می گیرد.

وکیلی زاده افزود: تعدادی از آثار برگزیدۀ این جشنواره بعد از ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه در سرای عطار و در آیین بزرگداشت امیرقلی امینی، از روزنامه نگاران فقید و پیشکسوت اصفهان نمایش داده خواهد شد.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار