152163
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
وزنه‌برداری نوجوانان آسیا - ازبکستان؛

عنوان اولی و سومی نمایندگان ایران در گروه B دسته ۶۹ کیلوگرم

«مهدی خلجی» و «عباس فخر زارع» وزنه‌برداران نوجوان ایران در رقابت‌های گروه B دسته ۶۹ کیلوگرم به ترتیب با رکورد ۲۶۳ و ۲۵۵ کیلوگرم در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند و باید منتظر باشند پس از برگزاری مسابقات گروه A رده‌بندی نهایی آنان مشخص شود.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روزهای 3 تا 10 اردیبهشت جاری به میزبانی شهر «اورگنج» ازبکستان در برگزاری است.

این دو ملی پوش نوجوان از ساعت 12 به وقت تهران در گروه B دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به مصاف حریفانی از کشورهای امارات متحده، قرقیزستان، عربستان (دو وزنه بردار)، ویتنام و تایپه رفتند.
«مهدی خلجی» با رکورد 115 یک ضرب، 148 دوضرب و مجموع 263 کیلوگرم اول شد. خلجی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 106 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت دوم بعد از آنکه نتوانست وزنه 114 کیلوگرمی را بالای سر ببرد در حرکت سوم با افزایش یک کیلوگرم، 115 کیلوگرم را بالای سر برد.

وی در حرکت دو ضرب نیز به ترتیب وزنه های 133، 142 و 148 کیلوگرم را بالای سر برد تا با مجموع 263 کیلوگرم در رده نخست گروه B ذسته 69 کیلوگرم قرار گیرد.
«عباس فخرزارع» دیگر نماینده ایران نیز با رکورد 118 یک ضرب، 137 دوضرب و مجموع 255 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

زارع در حرکات یک ضرب عملکرد بهتری داشت و توانست وزنه های 107، 115 و 118 کیلوگرم را بالای سر ببرد اما در حرکات دو ضرب بعد از آنکه وزنه 137 کیلوگرمی را مهار کرد در حرکات دوم و سوم خود نتوانست وزنه های 145 و 150 کیلوگرم را بالای سر ببرد.
در این گروه «حسن علی البهرانی» از عربستان هم با رکورد 113 یک ضرب، 246 دوضرب و مجموع 259 کیلوگرم در رده دوم گروه B قرار گرفت.

البته این پایان رقابت دسته69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان نخواهد بود و رده بندی نهایی این وزن به رقابت های گروه A نیز بستگی دارد. از ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران وزنه بردارانی از کره جنوبی، هند، ترکمنستان، ویتنام و دو وزنه بردار از ازبکستان برای کسب عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار