151969
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

روایت جدید متهم از درگیری مرگبار

مردی که متهم بود در درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای را به قتل رسانده و اصرار داشت که بی‌گناه است، ‌سرانجام قفل سکوت را شکست و گفت در درگیری شرکت داشته اما همچنان منکر قتل است.

به گزارش کودک پرس ، این درگیری مرگبار 24 فروردین در جنوب تهران رخ داد و در جریان آن ‌نوجوان 17ساله‌ای با ضربات چاقو به قتل رسید و دوستش مجروح شد. در تحقیقات مشخص شد که قتل بر سر زنی به نام پرستو رخ داده است. پرستو به اداره آگاهی احضار شد و گفت قتل از سوی یکی از جوان‌های محله‌شان رخ داده است.

 

وی در ادامه گفت: شب حادثه همراه پسر مورد علاقه‌ام (مقتول) و دوست وی بودیم که در همان زمان یکی از جوان‌های محل از خانه‌شان بیرون آمد و با نگاهش مرا تعقیب کرد. همین موضوع باعث اعتراض پسر موردعلاقه‌ام به او شد و این شروع درگیری بود. او با چاقو ضرباتی به پسر موردعلاقه‌ام و دوستش زد و پس از آن فرار کرد.

 

از همان زمان متهم تحت تعقیب قرار گرفت تا این که چند روز پیش به اداره پلیس رفت و خودش را معرفی کرد اما مدعی شد که بی‌گناه است. وی به قاضی پرونده چنین گفت: من متاهلم و 2 فرزند دارم و به هیچ عنوان علاقه‌ای به پرستو نداشتم که بخواهم او را با نگاهم تعقیب کنم ضمن اینکه 4سال است که به بیماری سرطان خون مبتلا شده‌ام و امیدی به زنده‌ماندن ندارم. چند روز پیش هم وقتی روزنامه‌ها را خواندم و دیدم پرستو علیه من شهادت داده و گفته قاتلم، خیلی تعجب کردم. ضمن اینکه شنیدم پلیس هم در تعقیب من است. ‌برای همین با پای خودم به اداره پلیس رفتم تا بگویم من قتلی انجام نداده‌ام و بی‌گناهم.

 

با وجود اینکه وی اصرار داشت که بی‌گناه است، اما قاضی جنایی دستور بازداشت این متهم و انجام تحقیقات در این خصوص را صادر کرد تا اینکه او روایت دیگری را مطرح کرد و گفت: شب حادثه قصد داشتم زباله‌ها را مقابل خانه‌ام بگذارم که متوجه مقتول شدم. او از ناحیه پا چاقو خورده بود و به هیچ عنوان با او درگیر نشده بودم. با این حال تحقیق از متهم ادامه داشت تا اینکه او سرانجام روز گذشته اقرار کرد که در درگیری حضور داشته اما به مقتول ضربه‌ای نزده است.

 

او گفت: شب حادثه مقابل در رفتم تا زباله‌ها را به داخل سطل بیندازم که ناگهان چشمم به مقتول، ‌دوستش و زن جوان افتاد. رفتارشان مشکوک بود به حدی که تصور کردم زورگیر هستند. اما آنها فکر کردند به زن جوان نگاه کرده‌ام و نسبت به این موضوع اعتراض کردند. همین شد که درگیر شدیم و مقتول با چاقو به سمتم حمله کرد. در جریان این درگیری، ناگهان چاقو بدون آنکه دست من باشد، به پای او برخورد کرد و پسر نوجوان روی زمین افتاد. من هم از ترس فرار کردم.

 

به‌گفته سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، ‌متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار