151940
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
با همکاری مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت

برگزاری مسابقه شهر ، کودک، سلامت

روز گذشته مسابقه «شهر، کودک، سلامت» با همکاری مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت در شهرکتاب‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، طی فراخوان این مسابقه نزدیک به ۵۰۰۰ اثر از تمامی شهرکتاب‌ها جمع‌آوری شده که در شهرکتاب مرکزی داوری خواهد شد.

مهدی فیروزان مدیرعامل موسسه شهرکتاب در این‌باره گفت: “شهرکتاب با زیرساخت‌هایی که ایجاد کرده، دارای ظرفیت‌های گوناگون و متنوعی است و چون فضای عمومی به‌شمار می‌رود امکان حضور مردم، تجربه‌های جدید، اجرای طرح‌های نوین، اقدامات آموزشی فرهنگی هنری و ادبی را فراهم کرده است. جلسات نقد کتاب، جشن رونمایی و امضای کتاب و موسیقی، امکان گفت‌و‌گو با صاحبان اندیشه و هنر تا کنون با زیرمجموعه همین ظرفیت، اجرا شده است. روز گذشته با همکاری وزارت بهداشت مسابقه «شهر، کودک، سلامت» در شهرکتاب‌های سراسر کشور اجرا شد که تجربه جدیدی بود و موفقیت چشم‌گیر آن مدیران شهرکتاب را مشتاق کرده است که با همکاری نهادهای مختلف اعم از خصوصی یا دولتی برنامه‌های مشابهی را اجرا کنند. از تمام وزارتخانه‌ها و مجموعه‌هایی که متولی ارتقا فرهنگ عمومی هستند دعوت می‌شود همانند «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» برنامه‌های مشابهی را جهت ارتقای فرهنگ جامعه در برنامه‌ریزی خود قرار دهند.”

لازم به ذکر است هر شهرکتاب اثر برگزیده‌ خواهد داشت و در نهایت آثار انتخاب شده نیز جداگانه با هم داوری می‌شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار