151876
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

تفاهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خریداران در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مذاکره این تهیه کننده فیلم کودک و نوجوان با تعدادی از جشنواره‌ها و شرکت‌های فیلمسازی، خریداران و توزیع کنندگان خارجی در بخش بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مذاکره این تهیه کننده فیلم کودک و نوجوان با تعدادی از جشنواره‌ها و شرکت‌های فیلمسازی، خریداران و توزیع کنندگان خارجی در بخش بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

جشنواره بین المللی فیلم قزاقستان، جشنواره فیلم کلکته هند، جشنواره فیلم کوتاه ترکیه، جشنواره فیلم کودک کوکی آلمان و دو خریدار فیلم از کشورهای ایتالیا و امارات به مذاکره برای خرید و اکران فیلم های سینمایی و انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر پرداختند.

حامد رهنمائی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن اعلام این خبر بیان کرد: کانون در بازار سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با ۷ فیلم که تولید سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند، شرکت دارد.

وی فیلم ها را اینگونه معرفی کرد: آثار «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سید حسن سلطانی، «زری زری کاکل زری» ساخته مهین جواهریان، «کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس دوست، «گرگم و گله می برم» اثر امیرهوشنگ معین، ۴ انیمیشن سینمایی محصول سال ۲۰۱۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر عرضه شده اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: همچنین فیلم های «پایان رویاها» اثر محمدعلی طالبی، «مثل یک پروانه روی قلب» به کارگردانی مریم خلیل زاده و «سیاه یا سفید» ساخته محمدعلی سلیمان زاده آثاری هستند که در سال ۲۰۱۷ تولید شده و در بخش «بازار» جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار