151853
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
در قالب جشنواره بین المللی امام رضا (ع):

کودکان و نوجوانان ایرانی خاطرات شان از زیارت بارگاه امام رضا(ع) را روایت می کنند

فراخوان مسابقه «خاطرات زیارت» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسئول کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی 8 تا 10 سال، 11 تا 13 سال و 14 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

این مسابقه با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و… انتشار یافته است.

 

خاطره باید رویداد و موقعیتی باشد که اتفاق افتاده باشد و می‌تواند از زبان دیگری نقل شده باشد؛ خاطرات باید مرتبط با زیارت باشد. هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 3 خاطره در بخش خاطرات زیارت رضوی ارسال کند.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

 

بر این اساس، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

 

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار