موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
151847
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
منوچهر والی‌ زاده پس از تماشای «قهوه قجری»:

نوجوانی سن مناسبی برای شروع بازیگری تئاتر است

منوچهر والی‌زاده بازیگر و گوینده گفت: عشق و علاقه بازیگران نوجوان در نمایش «قهوه قجری» ستودنی است، چرا که بازیگران این نمایش بهترین زمان را برای شروع تئاتر انتخاب کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، نمایش «قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی ملیکا رضی که از دوشنبه 27 فروردین ساعت ١٩:٣٠ در تالار محراب به روی صحنه رفته است و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد، میزبان منوچهر والی زاده شد.

 

والی‌زاده بعداز تماشای این نمایش برخی خاطرات کودکی خود را در زمینه تئاتر برای مخاطبان بازگو کرد و گفت: در دوران کودکی در خانه با استفاده از دو صندلی و چادر نماز مادرم صحنه نمایش را طراحی می‌کردیم و از بچه‌های محل دعوت می‌کردیم که به تماشای نمایش ما بنشینند.

 

وی با بیان اینکه بسیار خوشحال است از اینکه خداوند به او این افتخار را داده که در این سن شاهد ترقی نوجوانان باشد، گفت: عشق و علاقه‌ای که نوجوانان نمایش «قهوه قجری» به تئاتر دارند ستودنی است و به نوبه خود از کارگردان و تهیه کننده و تمام عوامل این نمایش تشکر می‌کنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

 

والی‌زاده گفت: بازیگران این نمایش بهترین زمان را برای شروع تئاتر انتخاب کرده‌اند و می‌توانند روی بیان و حرکت تمرین کنند و روز به روز در عرصه تئاتر موفق تر شوند.

 

وی همچنین گفت: تئاتر فقط عشق است و عشق‌اش از همین سنین شروع می‌شود: عشق را باور کن، عشق را با همه خوب و بدش باور کن، باور عشق همیشه زیباست.

 

این نمایش به کارگردانی ملیکا رضی برگزیده جشنواره آیینی سنتی بوده است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار