151837
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
آهنگساز تئاتر در مشهد مطرح کرد :

جشنواره «جیگی جیگی »؛ حرکتی به سوی تئاتر بین‌الملل کودک و نوجوان

آهنگساز تئاتر در مشهد با اشاره به اینکه جشنواره «جیگی جیگی »، حرکتی به سوی تئاتر بین‌الملل کودک و نوجوان است، گفت: با وجود پیشینه طولانی خراسان رضوی رضوی در حوزه نمایش، تئاتر کودک و نوجوان این استان نتوانسته جایگاه خود را ارتقا دهد.

به گزارش کودک پرس ،مهدی کیانمنش‌ با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی «جیگی جیگی» در این هفته در مشهد، اظهار داشت: این جشنواره، حرکت بسیار بزرگی در طزمینه تئاتر کودک و نوجوان است و می‌تواند حرکتی به سوی تئاتر بین‌الملل کودک و نوجوان باشد.

وی افزود: این نوع از جشنواره‌ها، دارای بضاعت‌های بسیاری است و می‌توان بهره‌های مناسب را در راستای حوزه تئاتر کودک و نوجوان از آن کسب کرد.

آهنگساز تئاتر در مشهد با بیان اینکه متأسفانه تئاتر کودک و نوجوان ما هنوز جایگاه ویژه‌ای در دنیا ندارد، متذکر شد: ما علاوه بر اینکه در اجراها بسیار ازهم‌گسیخته عمل می‌کنیم، در نمایشنامه‌های خود گاها از هر متنی استفاده می‌کنیم، حتی از متن‌های خارجی که این خود یک ضعف در این حوزه است.

کیانمنش اضافه کرد: با وجود پیشینه طولانی خراسان رضوی رضوی در حوزه نمایش، متاسفانه تئاتر کودک و نوجوان این استان نتوانسته جایگاه خود را ارتقا دهد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار