موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15180
۱۷ دی ۱۳۹۵

خالق “شهر روشنایی” راهی بیمارستان شد

نمایش شهر روشنایی توسط گروه تخصصی کودکی که ابراهیم برومندیان و همسرش آن را اداره می کنند در سالن ریحانه برای دانش آموزان به روی صحنه می رفت.

به گزارش کودک پرس، انگار قرار نیست که بیماری کهنه ابراهیم برومندیان هنرمند شناخته شده نمایش های عروسکی و کودک را رها کند و این بار از روی صحنه نمایش او را راهی بیمارستان کرد و در همین راستا مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به دیدار وی رفتند.

در این دیدار جمشید رضایی رئیس گروه فرهنگی، مهدی هنرجویان رئیس اداره هنری، عبد النبی سلامی و بهرام بشیر زاده از مشاوران فرهنگی و اجرایی و سید علی اصغر محدث نیز مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، حضور داشتند.

بر پایه این گزارش، پنج سالی است که برومندیان با بیماری نادر کلیوی دسته و پنجه نرم می کند و این برای چندمین بار است که به صورتن جدی برای مدوا در بیمارستان بستری شده است. او که چندی پیش نیز در هنگاه اجرای نمایش «روباه و خروس» دچار بیهوشی شده و به درمانگاه منتقل شده بود، بیماری این بار در صحنه نمایش «شهر روشنایی» به سراغش آمد و اکنون در بخش بیماران کلیوی بیمارستان نمازی بستری است.

نمایش شهر روشنایی توسط گروه تخصصی کودکی که ابراهیم برومندیان و همسرش آن را اداره می کنند در سالن ریحانه برای دانش آموزان به روی صحنه می رفت که با بستری شدن این نویسنده و کارگردان نمایش های عروسکی و کودک، مواجه شده است.

 

 

منبع: اداره ارشاد استان فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار