موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
151762
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:

برنامه های ویژه قرآنی در مهدهای کودک اجرا می شود

برنامه های ویژه حفظ و قرائت قرآن و اقامه نماز به منظور تقویت برنامه های فرهنگی و قرآنی در مهدهای کودک اجرا می شود تا کودکان در این زمینه ها، آموزش های لازم را فرا گیرند.

به گزارش کودک پرس ، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه افزود: در حال حاضر 570 هزار نونهال در مهدهای کودک نگهداری می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای کودکان ایتام و بدسرپرست در رده های سنی 6 تا 12 سال ، 12 سال تا 18 سال و بالاتر نیز اقدامات و برنامه های جامعی در دستور کار داریم.

 

  • برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات قرآن زنان نابینا در کشورهای اسلامی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در نظر داریم سال آینده با هدف ترویج فرهنگ قرآنی برای زنان نابینا در کشوررهای اسلامی، مسابقات قرآنی برگزار کنیم.

 

محسنی بندپی افزود: تقویت فرهنگ قرآنی در حفظ و ثبات خانواده نقش مهمی دارد بنابر این از سال آینده مسابقات قرآنی برای زنان نابینا نیز برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ها، نهادینه کردن اجرای برنامه های قرآنی برای افرادی است که به نوعی محدودیت های جسمانی دارند.

 

وی اضافه کرد: پیاده سازی برنامه های قرآنی یکی از مهم ترین اقدامات پیشگیرانه است که برای آحاد مردم و جامعه هدف انجام دادیم بطوریکه در ترویج مفاهیم قرآنی در سال های 95 و 96 ، جزو دستگاه های برتر شدیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار