موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15168
۱۵ دی ۱۳۹۵

231 کودک ساوه ای تحت حمایت طرح محسنین

خیران و حامیان می‌توانند با ثبت‌نام در طرح محسنین و واریز ماهیانه حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار ریال در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش کودک پرس، حمزه زارعی، مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه «طرح محسنین» از طرح‌های خوب کمیته امداد در حمایت از کودکان نیازمند است، تصریح کرد: طرح محسنین مرتبط با خانواده‌های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده‌ هستند، رویکرد اصلی این طرح توجه به حفظ شأن و بنیان خانواده‌هاست .
وی افزود: خیران و حامیان می‌توانند با ثبت‌نام در طرح محسنین و واریز ماهیانه حداقل مبلغ ۲۰۰ هزار ریال در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
زارعی از حمایت ۳۵۸ حامی طرح محسنین از ۲۳۱ کودک نیازمند شهرستان طی نه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۸۹۴ میلیون و ۹۳۷ هزار ریال توسط خیران به این کودکان مساعدت شده که از این میزان ۷۸۵ میلیون و ۷۷۷ هزار ریال نقدی و ۱۰۹ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال به صورت کالایی بوده است.
مدیر کمیته امداد ساوه خاطرنشان کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و فرزندان محروم، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت از جمله اهداف کمیته امداد برای اجرایی کردن طرح‌ محسنین است.

 

 

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار