موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15153
۱۵ دی ۱۳۹۵

جشنواره پانزدهم رضوی دستخوش تغییرات شد

پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

به گزارش کودک پرس، مدیر کل کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره پانزدهم رضوی با هدف توسعه مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان و با سه تغییر که در موضوع‌های 8 گانه آن ایجاد شده است برگزار می‌شود.

هادی یوسف زاده ادامه داد: بر اساس این فراخوان، این جشنواره برای مخاطبان بزرگ‌سال شامل مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، معلمان، اولیای تربیتی، دانشجویان و… و کودکان و نوجوانان شامل اعضای مراکز فرهنگی هنری، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره پانزدهم رضوی شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگسال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگسال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان است.

یوسف زاده گفت: در این میان، موضوع «سرود» و «پویانمایی» جایگزین «خوش‌نویسی» و «نقاشی» شده و «کتاب‌سازی» اضافه و «معرفی شخصیت»، نیز در این دوره حذف شده است.
وی تصریح کرد: در عین حال، «امام رضا علیه‌السلام» و «حکمت، متانت و سخاوت» (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) از محورهای موضوعی این جشنواره است.
یوسف زاده اضافه نمود: بر همین اساس، در این فراخوان شرایط شرکت، شرایط آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بر اساس این تقویم زمان شرکت در بخش قصه‌گویی جشنواره به پایان رسیده و برای شرکت در بخش داستان نویسی بزرگ‌سال تا20 آبان سال جاری تعیین شده بود و دیگر بخش‌ها نیز تا یکم خرداد 1396 مهلت تعیین شده است.

یوسف زاده ادامه داد: پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است، فراخوان کامل این جشنواره از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی  www.kanoonnews.ir  قابل دسترسی است.

 

 

منبع: نصر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار