151305
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
سازمان ملل:

شلیک اسرائیلی ها به کودکان فلسطینی شرم آور است

نیکولای ملادینوف فرستاده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه در واکنش به شهادت نوجوان 15 ساله فلسطینی در تظاهرات روز جمعه غزه گفت: هدف قرارگرفتن کودکان فلسطینی در غزه به دست تک تیراندازان اسرائیلی شرم آور است.

به گزارش کودک پرس ، نیکولای ملادینوف افزود: شلیک گلوله به سوی کودکان شرم آور است. چگونه می تواند قتل کودکان در غزه به روند صلح کمک کند؟
فرستاده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه اضافه کرد: کمکی نمی کند بلکه به خشم می افزاید و منجر به کشتار بیشتر می شود.
ملادینوف تاکید کرد: کودکان باید در برابر خشونت ها محافظت شوند نه اینکه در معرض خشونت قرار بگیرند و کشته شوند. بایستی درخصوص این حادثه تاسف بار تحقیق انجام شود.
‘محمد ابراهیم ایوب’ نوجوان 15 ساله فلسطینی روز جمعه در جبالیا به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: روز جمعه در چهارمین هفته از تظاهرات بزرگ بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی چهار فلسطینی شهید و 645 نفر دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرکنندگان فلسطینی را با گلوله و گاز اشک آور مورد حمله قرار داده اند.
تاکنون ده ها فلسطینی در اعتراضات غزه شهید و بیش از سه هزار تن دیگر زخمی شدند.
مردم فلسطین در غزه از روز 30 مارس (جمعه 10 فرودین) مصادف با سالگرد «روز زمین» راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در منطقه مرزی بین غزه و رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین فلسطینی نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.
رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.

انتهای پیام /

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار