موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
15115
۱۴ دی ۱۳۹۵

برگزاری اولین کارگاه آموزشی تربیت مربی هنر کودک

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام تا ۲۰ دی ماه به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند.

به گزارش کودک پرس، اولین کارگاه آموزشی تربیت مربی هنر کودک با مدرک جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران واحد هنر به همت فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.

فعالیت‌های هنری برای کودک زمینه‌ای است نامحدود برای اکتشاف طبیعت، انسان‌ها، رنگ‌ها، شکل‌ها و… و هر لحظه آن تجربه‌ای تازه در دنیای ناشناخته و وسیله‌ای برای ابراز حالات، افکار و آرزوهای او است. کودک بالقوه خلاق و آفریننده است، او از محیط می‌گیرد، با مجموعه توانایی‌ها و تجربه‌های قبلی خود در هم می‌آمیزد و بروز آن چیزی است خاص خودش. این کودک به تمام عرصه‌های هنر که در اطراف او است، ارتباط پیدا می‌کند.

به همین منظور فرهنگسرای تهران با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد هنر به صورت کاملاً تخصصی و کاربردی با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب خود اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی هنر کودک به صورت کوتاه‌مدت برای مهارت‌آموزی به مربیان مراکز پیش از دبستان نموده است تا بتواند گام مفیدی در این مسیر بردارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام تا ۲۰ دی ماه به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو  مراجعه کنند. شروع کلاس‌ها از ۲۳ دی ماه خواهد بود و شماره ۴۴۱۶۱۱۱۹ برای اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

 

 

منبع: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار