151149
۳۰ فروردین ۱۳۹۷
بدون استرس روی تخته می‌روم؛

اسکندرزاده: برای قهرمانی عزم خود را جزم کرده‌ایم

وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان گفت: امسال تیم قدرتمندی داریم و برای قهرمانی عزم خود را جزم کرده ایم.

به گزارش کودک پرس ، پوریا اسکندرزاده، وزنه بردار تهرانی تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص اینکه چگونه با وزنه برداری آشنا شده است، گفت: قبل از این، در کشتی فعالیت می کردم. پس از آن نیز دوستانم مرا با این رشته آشنا کردند و مشوق اصلی ام پدرم بود. بعد از آن، استاد مدد نصیری نیا و محمدحسین برخواه اولین مربیانم بودند که با تمرینات حرفه ای باعث شدند خیلی زود پیشرفت کنم. آقا مدد همیشه می گفت؛ تو با تلاش و تمرین به تیم ملی خواهی رسید.

وی درخصوص اردوهای تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: شرایط اردوها بسیار عالی بود. سه اردوی متوالی در علی آباد کتول، گرگان و تهران داشتیم که تاثیر زیادی در آماده شدن بچه ها داشت. شرایط بدنی خودم هم خوب است و هیچ آسیبی ندارم. تا روز مسابقه هم با تمرینات مستمر، از لحاظ بدنی هرچه بیشتر آماده می شوم.

اسکندرزاده درخصوص اعزامش به مسابقات بین المللی گفت: برای اولین بار است به مسابقه بین المللی می روم. از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارم و سعی می کنم در آسیایی بدون استرس بهترین عملکرد را داشته باشم.

ملی پوش نوجوانان درخصوص رقابت در دسته 94 کیلوگرم قهرمانی آسیا در ازبکستان تصریح کرد: تا حدودی از حریفانم در مسابقات شناخت دارم. عسگری دون از کشورمان و یک وزنه بردار ازبکستانی دو رقیب من هستند. تلاش می کنم بهترین مقام را کسب کنم. امسال تیم قدرتمندی داریم و برای قهرمانی عزم خود را جزم کرده ایم.

اسکندرزاده در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده ام که همیشه حمایتم کردند و زحمت زیادی را برای رسیدن به این مرحله زندگی ام انجام دادند، تشکر می کنم. از حمید رشیدی سرمربی تیم ملی و علی امینی فرد و رشید شریفی مربیان تیم ملی که تمامی تجربیات خود رو در اختیار ما می گذارند، سپاسگزارم.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد. تیم ملی نوجوانان با ترکیب عباس فخرزارع و مهدی خلجی (دسته 69 کیلوگرم)، امیرحسین سلامت و محمد توفیق پوزش (دسته 85 کیلوگرم)، امیررضا عسگری دون و پوریا اسکندرزاده (دسته 94 کیلوگرم)، رضا اسدی و علیرضا یوسفی (دسته 94+ کیلوگرم)به این رقابت ها اعزام می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار