موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
15109
۱۴ دی ۱۳۹۵

نوجوان گرمساری قهرمان مسابقات دارت شد

مهشاد عوض زاده در دیدار پایانی و در یک بازی نزدیک، طاهره عیدی از استان فارس را با حساب چهار بر سه شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش کودک پرس، در مسابقات رده بندی و انتخابی تیم ملی بانوان کشور هفته گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب کرج که با حضور بیش از 48 دارت انداز برتر کشور برگزار شد، مهشاد عوض زاده مقام نخست کشور را به دست آورد.
وی بیان داشت: مهشاد عوض زاده در دیدار پایانی و در یک بازی نزدیک، طاهره عیدی از استان فارس را با حساب چهار بر سه شکست داد و به مقام قهرمانی رسید، مقام سوم مشترک نیز به ساناز برمشوری از استان فارس و توران قادری از خوزستان رسید.
مسوول کمیته دارت استان سمنان تصریح کرد: به دلیل تداخل امتحانات این دارت انداز، مراسم تجلیل و تقدیر از این نوجوان به زمان دیگری موکول شده است.
وی به برگزاری مسابقات دارت قهرمانی استان سمنان که چهاردهم دی 95 آغاز شده است اشاره کرد و گفت: این سری از مسابقات به صورت آزاد در گروه بانوان رده سنی بزرگسالان آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: برندگان این رقابت ها، به مسابقات قهرمانی کشور که در 29 دی تا یکم اسفند 95 در بندر عباس برگزار می شود اعزام می شوند.
فاضلی یادآورشد: در این سری از رقابت ها شرکت برای دارت اندازان تمام شهرستان های استان سمنان آزاد است.
وی با بیان این که برای اعزام 6 نفر از برندگان این مسابقات قهرمانی کشور نیاز به 20 میلیون ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال 95 هیچ اعتباری از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تخصیص نیافته است.
فاضلی بیان داشت: چهار نفر از دارت اندازان به مسابقات رده بندی ترکیه که در مهر 95 اعزام شدند که نزدیک به 100 میلیون ریال هزینه شده است.
مسوول کمیته دارت استان سمنان گفت: در 9 ماه سال 95 بیش از 32 مسابقات استانی و اعزام به مسابقات کشوری برون مرزی در این رشته ورزشی در استان صورت گرفته که تمام هزینه ها، خرید لباس، از طریق ورزشکاران، خیرین، مسوولان باشگاه ها و شخص ورزشکار پرداخت شده است.
استان سمنان 80 دارت انداز سازمان یافته دارد که از این تعداد 40 نفر بانوان و 40 نفر آقایان تشکیل می دهند.

 

 

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار