موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1508
۲۷ مرداد ۱۳۹۵

لازم است فرهنگ و ادبیات ایرانی – اسلامی در چهارمحال و بختیاری ترویج پیدا کند

ترویج فرهنگ و ادبیات ایرانی و اسلامی یکی از اقدامات مهم و ضروری در کانون پرورش فکری کودکان بوده و لازم است نسل آینده جامعه از سنین کودکی با این فرهنگ غنی آشنا شوند.

به گزارش کودک پرس   مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: اجرای همایش‌ها، جشنواره‌ها، سوگواره‌ها، نشست‌های ادبی و …از برنامه‌های مهم در راستای اهتمام و پاسداشت ادبیات و تمدن ملی و مذهبی است و مناسبت‌های مختلف فرصتی مناسب برای پرداختن به این‌گونه برنامه‌ها است.

وی از اجرای جشن‌های مختلف در راستای ارتقا فرهنگ دینی و معنوی در بین قشر کودک خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشنی با عنوان “نگین هشتم” در مرکز فرهنگی و هنری شهر فرخ‌شهر همزمان با دهه مبارک کرامت با حضور بیش از 80 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان یکی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در زمینه اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین کودکان و نوجوانان این استان بود.

رحیمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع از جمله، سرودنوازی، شعرخوانی، دف‌نوازی و… در برنامه‌های ملی و مذهبی بیان داشت: جشن‌های دهه کرامت در مراکز فرهنگی و هنری کانون در راستای ترویج فرهنگ رضوی برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کارگاه‌های نوشتن خلاق، شعرسرایی و داستان‌نویسی در راستای پویایی و اثربخشی فعالیت‎‌های کانون انجام می‌شود.

منبع:     فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار