150728
۲۷ فروردین ۱۳۹۷
مسابقات اسکیت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و مردان

برگزاری طرح همگانی اسکیت در کشور/ 18 اسکیت‌باز به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان راه می‌یابند

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه طرح همگانی اسکیت 31 فروردین به مناسبت روز پاسدار در کشور برگزار می‌شود، 18 اسکیت‌باز به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان راه پیدا می‌کنند.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار کودک پرس در سمنان در جریان برگزاری مسابقات اسکیت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و مردان، اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی از سال گذشته آغاز شده است و تا الآن سه مرحله اردو برگزار کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته با حضور 150 نفر از بهترین اسکیت‌بازان کشور تست به عمل آوردیم و در هر مرحله تعدادی ریزش کردند و در این راستا تست آمادگی جسمانی‌ انجام شده است.

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان اینکه 75 اسکیت‌باز را در قالب مسابقات انتخابی بخش بانوان و مردان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان مورد ارزیابی قرار دادیم، تصریح کرد: زیر نظر مربیان تیم ملی این تست‌ها انجام می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه با توجه به تعداد ماده‌های اسکیت سرعت، در پایان این تست با اعضای کمیته فنی سه نفر جوانان و سه نفر بزرگسالان در بخش سرعت و سه نفر هم در بخش استقامت در رده بزرگسالان و جوانان و سه نفر هم طبق نظر مربیان تیم ملی و کمیته فنی در بخش مردان و بانوان انتخاب می‌شوند، افزود: درمجموع 18 نفر به اردوی تیم ملی مجزا در بخش مردان و بانوان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی تأکید کرد: طی اردوهای بعدی سیستم حذفی و ریزش را خواهیم داشت تا ورزشکاران احساس نکنند که دیگر انتخاب شده‌اند و از فعالیت خودشان کم کنند.

*حضور اسکیت‌بازان کشور در مسابقات جهانی هلند

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار