موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
150342
۲۳ فروردین ۱۳۹۷
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

تحصیل دانش آموزان نقاط مرزی خراسان جنوبی در کانکس/ خیرین مدرسه ساز نسبت به هوشمندسازی و تجهیز مدارس ورود پیدا کنند

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان خراسان جنوبی در دورترین مناطق مرزی هنوز در کانکس تحصیل می کنند.

به گزارش کودک پرس ، نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور و مشارکت خیران مدرسه ساز در شهرستان نهبندان و سربیشه بسیار خوب بوده و نقاطی که بحرانی بوده مدارس آن تقریباً ساخته شده است.

وی با اشاره به کمبود مدارس در برخی نقاط استان، گفت: دانش آموزان خراسان جنوبی در دورترین مناطق مرزی هنوز در کانکس تحصیل می کنند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از همه کسانی که در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت دارند از دیگرانی که از امکاناتی برخوردار هستند خواست تا به عنوان کار خیر در زمینه گسترش و توسعه تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک کنند تا زمینه برای ارتقاء و پیشرفت دانش آموزان مهیا شود.

افضلی با تاکید بر اهمیت نقش خيرين مدرسه ساز در شكوفايی علمی و آموزشی جامعه، ادامه داد: امروز خیران می توانند بحث توانمندی آموزشی و بورسیه کردن دانش آموزان با استعداد را مدنظر قرار دهند و در بحث هوشمندسازی و تجهیز مدارس مشارکت و ورود پیدا کنند.

گفتنی است جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی 8 اردیبهشت امسال در مرکز استان برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار