150067
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
بین الملل؛

کشتی‌گیران جوان و نوجوان ایران در آستانه حضور در میادین بزرگ

 تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان و نوجوانان کشورمان در سالجاری میلادی، چندین رویداد مهم و رسمی قاره‌ای، جهانی و المپیک را پیش رو دارند.

به گزارش کودک پرس ،طبق رویدادهای مهم و بین المللی در سال ۲۰۱۸ میلادی، تیم های کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان روزهای ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه در رقابت های قهرمانی آسیا در دهلی نو پایتخت هند شرکت می کنند. برنامه بعدی کشتی گیران جوان نیز شرکت در مسابقات جهانی است که در روزهای ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه در ترنوا اسلواکی برگزار می شود.

ملی پوشان کشتی آزاد جوانان کشورمان از روز دهم فروردین ماه اردوی خود را آغاز کرده اند و مرحله جدید اردوی فرنگی کاران جوان نیز از روز ۱۸ فروردین ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده است. تمامی رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی این رده سنی انجام شده است.

همچنین تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران نیز در سالجاری سه رویداد مهم قاره ای، جهانی و المپیک را پیش رو دارند.

بر این اساس تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان در روزهای ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به میدان می روند که این پیکارها به همان رقابتهای گزینشی المپیک نوجوانان است. برنامه بعدی تیم های نوجوانان نیز شرکت در مسابقات جهانی در زاگرب کرواسی است که در ۱۱ تا ۱۷ تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد. آخرین میدان مهم و بزرگ پیش‌روی نوجوانان نیز حضور در المپیک نوجوانان به میزبانی آرژانتین است که در روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهرماه برگزار می شود.

به همین منظور مرحله دوم اردوی کشتی فرنگی نوجوانان از دیروز سه شنبه و اردوی آزادکاران نوجوان نیز از روز ۱۴ فروردین ماه در خانه کشتی آغاز شده است . ضمنا تمامی رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی این رده سنی انجام شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار