موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
150051
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
انجمن نویسندگان کودک و نوجوان:

کارگاه «رمان‌نویسی برای نوجوانان» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «رمان‌نویسی برای نوجوانان» با تدریس حمیدرضا شاه‌آبادی از نیمه اردیبهشت امسال در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دوره آموزشی رمان‌نویسی برای نوجوانان در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته در محل این انجمن برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش حاضران در این دوره در مرحله مقدماتی طی ۱۰ جلسه مبانی نظری رمان‌نویسی برای نوجوانان را زیر نظر حمیدرضا شاه‌آبادی مرور می‌کنند و در مرحله پیش رفته دست به کار نوشتن شده و یک رمان نوجوان خلق می‌کنند. شرط ورود به این دوره پذیرش در مصاحبه است.

حمیدرضا شاه‌آبادی از داستان‌نویسان با سابقه و برنده جوایز متعدد در جشنواره‌های مختلف است که دبیر پروژه رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم بوده است. از جمله آثار او می‌توان به «دیلماج»، «کافه خیابان گوته»، «لالایی برای دختر مرده»، «اعترافات غلامان»، «وقتی مژی گم شد»، «دروازه مردگان» و… اشاره کرد.

نخستین جلسه این دوره در روز شنبه پانزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۱۷۷۵۵ تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار