149932
۲۱ فروردین ۱۳۹۷

٦ کودک گمشده پیدا شدند

شش کودک افغانستانی که از ١٢ فروردین ماه گم شده‌ بودند، توسط یکی از شهروندان در تهران شناسایی و به خانواده‌هایشان بازگردانده شدند.

به گزارش کودک پرس ، این شش کودک که دخترعمو و پسرعمو هستند، ١٢ فروردین ماه برای بازی به پارکی در گرمسار رفته ‌بودند که به‌طور ناگهانی گم شدند. مأموران در تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند این شش کودک سوار بر یک تاکسی شده و از گرمسار به تهران آمده‌اند. مرد راننده به مأموران گفت بچه‌ها را در سه‌راه افسریه پیاده‌ کرد اما همچنان ردی از این بچه‌ها نبود تا اینکه پدران این بچه‌ها برای پیداکردن فرزندان‌شان عکس آنها را به صورت گسترده منتشر کردند.

 

این عکس به شکلی گسترده در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. روز گذشته یکی از مسئولان پلیس گرمسار ضمن تأیید این خبر گفت که احتمالا این بچه‌ها برای تکدی‌گری به تهران آمده‌اند اما با توجه به کودک‌بودن آنها تلاش خود را برای پیداکردن بچه‌ها انجام می‌دهند. سرانجام روز گذشته عموی این بچه‌ها اعلام کرد بچه‌ها پیدا شده‌اند.

 

او گفت: روز گذشته شهروندی در تهران با من تماس گرفت و گفت چند بچه را در پارک دیده که فکر می‌کند بچه‌های ما باشند. من در تهران بودم؛ بلافاصله به سمت پارک رفتم و مأموران پلیس را هم خبر کردم. من و مأموران با هم رسیدیم و در نهایت بچه‌ها را در پارک شناسایی کردیم و مأموران آنها را به کلانتری منتقل کردند.

 

وی گفت: ما اصلا نمی‌دانیم بچه‌ها به چه دلیل در تهران هستند. در خانواده ما سابقه گدایی نیست و برادرانم کار می‌کنند. فعلا مأموران در حال بازجویی از بچه‌ها هستند و معلوم نیست چه اتفاقی برای آنها افتاده‌ است.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار