149750
۲۰ فروردین ۱۳۹۷
اعطای تابعیت

شنا نکردن با پسران پولدار، دختران 12 و 14 ساله را به دردسر انداخت!

دو دختر نوجوان مسلمان به دلیل امتناع از شنا با پسران پولدار مدرسه شان تابعیت سوئیس را از دست دادند.

به گزارش کودک پرس ، مقامات سوئیس درخواست تابعیت دو دختر مسلمان که حاضر به آموزش شنا در مدرسه در کنار همکلاسی های پسرشان نشدند را رد کردند. در این مدرسه فرزندان افراد پولدار و ثروتمند درس می خوانند و برخی از والدین با اعتراض های اینچنینی سعی دارد تا از ثبت نام مسلمانان در این مدرسه جلوگیری کنند.
دختران 12 و 14 ساله به خاطر ایمان شان حاضر به گذراندن آموزش اجباری شنا در کنار پسران نشدند. بنابراین درخواست تابعیت آنها که چند ماه پیش ارسال شده بود از سوی مقامات به دلیل عدم تطابق برنامه درسی مدرسه با ایمان این دو دانش آموز رد شد.
طبق اظهارات مقامات سوئیس هر شخصی که قانون این کشور را نقض کند شرایط پذیرش تابعیت را ندارد. این عمل را می توان نمونه دیگری از بی میلی مقامات سوئیس به اعطای تابعیت به افرادی از فرهنگ ها و ملیت های گوناگون دانست. پیشتر نیز در سال 2012 ، یک خانواده برای منع حضور دختران اش در کلاس های شنای مدرسه 1500 دلار جریمه شده بود.
همچنین ماه آوریل سال جاری درخواست تابعیت دو پسر نوجوان 14 و 15 ساله که حاضر نشده بودند به معلم زن شان دست بدهند رد شد. آنها در توضیح این عمل به مسئولان مدرسه شان گفته بودند تماس فیزیکی با زنانی که از اعضای خانواده آنها محسوب نمی شوند نقض ایمان بشمار می آید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار