موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
149692
۲۰ فروردین ۱۳۹۷
در گفتگو با خبرنگاران:

مفقودی ۶ کودک در گرمسار/ مردم به یاری پلیس بیایند

گرمسار – فرمانده انتظامی گرمسار از مفقود شدن شش کودک در گرمسار خبر داد و گفت: این کودکان از اتباع افغانستان بوده و احتمالا برای تکدی گری در تهران مفقود شده اند.

به گزارش کودک پرس، ابوذر قربانی شامگاه یکشنبه ، ضمن تائید خبر مفقود شدن شش کودک در گرمسار، بیان کرد: این کودکان که همگی از اتباع افغانستان هستند، ساعت هشت شب دوازدهم فروردین ماه ۹۷ از خانه خارج شده و هنوز باز نگشته اند همچنین از سرنوشت آنها فعلا خبری نیست.

وی افزود: این کودکان زمانی از منزل خارج شدند که والدین در خانه نبودند همچنین پدر و مادر این اطفال که بزرگترین آنها ۱۲ ساله و کوچکترین آنها سه ساله هستند، روز پس از آن به کلانتری فقدان فرزندان را گزارش می دهند و ناجا بلافاصله تحقیقات برای یافتن آنها را آغاز می کند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: طبق تحقیقات پلیس این دو پسر و چهار دختر، سه تا ۱۲ ساله از دوخانواده، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شده اند که این موضوع به جدّ در دستور کار پلیس گرمسار و تهران قرار گرفته است.

قربانی بیان کرد: محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگتر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی گری بوده است که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس از آن به خانواده خود در گرمسار بازگردانده می شود.

وی افزود: بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و سوابق این فرزند ارشد خانواده به نظر می رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی گری به تهران عزیمت کرده باشند.

پلیس آگاهی استان سمنان عکس و مشخصات آنان را به سراسر کشور اعلام و به صورت جدی در حال پیگیری موضوع است.

نیروی انتظامی از مردم خواسته تا در صورت مشاهده این کودکان مراتب را اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار