موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
14903
۱۱ دی ۱۳۹۵

گلکسی اس 6 جان کودک شش ماهه را به خطر انداخت

او بعد از این اتفاق، سریعا کودکش را از روی تخت بلند کرده و به بیرون دویده بود.

به گزارش کودک پرس، اتفاق معجزه‌آور این است که خانم سید پسر شش ماهه‌ی خود را درست چند لحظه قبل از انفجار، از گهواره‌ی پلاستیکی خود خارج کرده و او را بر روی تخت قرار داده بود. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این گهواره دچار سوختگی شده است و ممکن بود که در صورت باقی ماندن کودک در آن، سوختگی‌هایی بر روی پوست او به وجود بیاید؛ نکته‌ی ترسناک‌تر این است که ویکتوریا قصد داشت که حدود پنج دقیقه‌ی دیگر، به حمام برود و دوش بگیرد. اگر این آتش‌سوزی تنها پنج دقیقه دیرتر انجام می‌شد و او در لحظه‌ی انفجار، داخل حمام می‌بود، ممکن بود که لوازم اطراف نیز با انفجار گلکسی اس 6 دچار آتش‌سوزی شده و اتفاقات جبران‌ناپذیری رخ دهد.

او بعد از این اتفاق، سریعا کودکش را از روی تخت بلند کرده و به بیرون دویده بود. همسر ویکتوریا نیز گوشی را از داخل شارژ خارج کرده و آتش به هر ترتیب مهار شده بوده است. آنها با سامسونگ در حال مکاتبه بوده‌اند و کمپانی کره‌ای قول داده است که یک دیوایس جایگزین را برایشان ارسال کند؛ هرچند که هنوز بعد از گذشت یک هفته، آنها هنوز هم محصول جدیدی دریافت نکرده‌اند.

 

گلکسی

 

البته در همین حین، سامسونگ بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده و طی اظهار نظری اعلام کرده است که “هیچ مشکل گزارش شده‌ای در گلکسی اس 6 وجود ندارد.” بنابراین باید حادثه‌ی انفجار گلکسی اس 6 ویکتوریا لیدز بررسی شده تا دلیل اصلی آن مشخص شود. بعد از چند ده گزارش از انفجار گلکسی نوت ۷، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، حالا بار دیگر شاهد یک بیانیه‌ی تکراری از این کمپانی کره‌ای هستیم که شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید آن را در زیر مطالعه کنید؛ به امید این که دیگر حادثه‌های این چنینی برای کاربران سامسونگ رخ ندهد:

سامسونگ وظیفه‌ی تامین کیفیت و ایمنی میلیون‌ها گوشی از خانواده‌ی گلکسی اس 6 در جهان را بر عهده دارد. قبل از این که سامسونگ دیوایس مورد نظر را به دست بیاورد و آن را به دقت بررسی کند، امکان تشخیص دلیل اصلی حادثه امکان‌پذیر نیست. بعد از مطلع شدن درباره‌ی وقوع این حادثه، سامسونگ در حال برقراری تماس با آن مشتری بوده است تا این دیوایس آسیب‌دیده را دریافت کند و دلیل حادثه را تشخیص دهد. سامسونگ توانسته است بهباخانم سید تماس برقرار کند و در حال ارتباط مستقیم با او برای طی کردن قدم‌های بعدی است. ایمنی مشتریان به عنوان بالاترین اولویت باقی مانده و ما برای کشف دلایل هر حادثه، به طور مستقیم با هر مصرف‌کننده‌ای که مشکلی به سبب استفاده از محصولات سامسونگ برای او پیش آمده است، مستقیما ارتباط برقرار می‌کنیم.

 

 

 

منبع: گجت نیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار