148905
۱۲ فروردین ۱۳۹۷

فراخوان چهارمین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان بیمار

گروه سلامت و هنر در نظر دارد با هدف توجه و حمایت از سلامت روان کودکان بیمار چهارمین جشنواره ی بین المللی نقاشی را برگزار کند. تمامی کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال (متولدین آبان ماه ۱۳۷۹ و پس از آن) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش کودک پرس ، مهلت ارسال آثار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

اندازه ی اثر: آ چهار ( ۲۹۷ در ۲۱۰ میلیمتر) ترجیحاً افقی

موضوع : سلامتی

اطلاعات مورد نیاز: نام و نام خانوادگی / سن / شماره تماس / نشانی پستی / در صورتی که سابقه ی بستری در بیمارستان داشته اند: نام بیماری / نام بیمارستان بستری

تحویل آثار:

۱- ارسال به نشانی تهران، انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، بعد از بیمارستان امام خمینی، مرکز طبی کودکان، ساختمان شماره دو، طبقه ی چهارم، دبیرخانه جشنواره ی نقاشی کودکان بیمار

۲- ایمیل به نشانی ifppp.heart@gmail.com

آثاری که از طریق ایمیل ارسال می شود باید با کیفیت حداقل ۳۰۰ DPI اسکن و ایمیل شود.

از میان آثار دریافتی پس از داوری، ۲۰۰ اثر برای نمایش در نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب خوهد شد و آثاری نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب خواهد شد. به کودکان و نوجوانانی که آثارشان در کتاب چاپ خواهد شد جوایزی اهدا خواهد شد. به برگزیدگان نیز جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه جشنواره در آبان ۱۳۹۷ در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد.

در سایت فارسی مچ صرفا فراخوان مسابقات قرار می گیرد و سایر اخبار مسابقات نظیر تمدید، اعلام اسامی داوران، اعلام جوایز، برندگان و … تنها در کانال فارسی مچ منتشر می شود.

پیشنهاد می شود برای مشاهده خلاصه فراخوان مسابقات و قرار گرفتن در جریان جزئیات آنها حتما عضو کانال فارسی مچ به آدرس@farsimatchir شوید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار