موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1486
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

موسسه نرجس خانه ای پردوست برای کودکان

درموسسه نرجس 63 کودک بی سرپرست وجود دارد که با کمک یک هزار خیرین نیک اندیشه هزینه های مربوط به آنها تامین می شود.

به گزارش کودک پرس،    ورود به موسسه خیریه نرجس باعث می شود ازدنیای خاکی آدم ها جدا شوی و به منزلگاه کودکانی ساده و صادق که فقط به دنبال آغوشی گرم ومحبتی واقعی هستند گام بگذاری.

حضور در این موسسه به انسان نشان می دهد که برای محبت به یکدیگر حتما نباید ثروتمند باشی بلکه قلبی به وسعت دریا و روحی به بزرگی آسمان لازم است تا بتوانی به خلق خدا خدمت کنی ، کاری که مادر ها و مراقبان 250 کودک موسسه نرجس  به بهترین شکل عملی کردند.

مدیر موسسه کودکان کم توان و ناتوان ذهنی نرجس شهر شیراز خود را زبان کودکان این مجموعه دانست و گفت: 250 معلول جسمی و حرکتی  درموسسه نگهداری می شوند که هزینه نگهداری هریک از آنها یک میلیون و 250 هزار تومان است و 40 درصد هزینه ها  را بهزیستی و خانوده ها و 60درصد را خیرین تامین می کنند.

هدایت بهاالدینی افزود:  درحال حاضر موسسه 150 پرسنل دارد که پرداخت حقوق آنها با توجه  به هزینه های موجود سخت است اما بامدیریت بودجه ای  سعی میکنیم رضایت تمام افراد جلب شود.

مدیر موسسه نگهداری و توان بخشی معلولین ذهنی و جسمی نرجس شهر شیراز با اشاره به درخواست برای نگهداری 500 معلول دیگر توسط خانواده ها ، بیان کرد: فضای فعلی موسسه اجازه اضافه کردن تعداد معلولان را نمی دهد  و به همین دلیل به دنبال ساخت موسسه دوم نرجس در شهر صدرا هستیم. بهاالدینی اضافه کرد: درموسسه هم اکنون هر 10 معلول یک مددیار دارد که باجدیت برای آرامش کودکان معلول که حق و حقوقی مانند سایر افراد جامعه دارند،  تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: انزوای خانواده ، به خطر افتادن بهداشت روان خانواده ومتارکه زوجین، ترک تحصیل سایر فرزندان ازجمله مشکلات خانواده های دارای معلولین ذهنی شدید است که موسسه نرجس با نگهداری ازآنها سعی بر رفع این مشکل دارد.

مدیر موسسه نگهداری و توان بخشی معلولین ذهنی و جسمی نرجس شهر شیراز ، نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را در معرفی این موسسه و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از وجود فرزند معلول درخانواده ها مهم دانست و ازفعالان عرصه رسانه درخوست کرد به هرنحوه که می توانند با موسسه همکاری کنند تارسالت بزرگ خود را بیشتر اداکنند.

موسسه نگهداری و توان بخشی معلولین ذهنی و جسمی نرجس واقع در  شیراز ، بلوار امیر کبیر، شهرک والفجر ، بلوار فجر جنوبی همه روز آماده بازدید خیرین نیک اندیش و حمایت مادی و معنوی آنها از کودکان این مرکز است.

 

 

منبع:   برنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار