موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
14830
۰۹ دی ۱۳۹۵

رفتار حیوانی یک پدر کانادایی با فرزندانش

از سوی دیگر پدر آنها ضمن انکار بدرفتاری با آنها مدعی شد او تنها می خواسته بچه ها پرخوری نکنند.

به گزارش کودک پرس، به گفته مقامات ماموران پلیس و بازرسان رفاه کودکان پس از مراجعه به منزلی مسکونی در “هلیفکس” کانادا با سه کودک به شدت لاغر مواجه شدند که ضمن حبس در اتاقشان مانند حیوانات قفسی بدون لوازم گرمایشی و با غذای اندک نگهداری می شدند و دو تن از آنها در شرف مرگ بودند.

به گفته بازرسان والدین این سه کودک از ماه سپتامبر از غذا دادن و رسیدگی به این کودکان دست کشیده اند. در بازجویی پلیس مادر این کودکان همسرش را  مقصر بدرفتاری با آنها دانست. از سوی دیگر پدر آنها ضمن انکار بدرفتاری با آنها مدعی شد او تنها می خواسته بچه ها پرخوری نکنند.

بچه ها به مقامات پلیس گفتند شبها در اتاق زندانی بودند و برای توالت رفتن التماس می کردند و چون کسی به داد آنها نمی رسید مجبور به خراب کردن خود می شدند. زمانی که پلیس این پسربچه شش ساله و دو دختر چهار و پنج ساله را پیدا کرد به شدت وزن کمی داشتند و پوست آنها آغشته به کثافت، مدفوع و ادرار بود و بویی همانند حیوانات قفسی می دادند. کودک 6 ساله تنها 12 کیلوگرم و دختربچه 5 ساله 10.4 کیلوگرم وزن داشتند. همچنین به گفته پلیس آثار بدرفتاری فیزیکی در آنها مشاهده می شد.

پزشکان به پلیس گفتند اگر این کودکان مورد مراقبت پزشکی قرار نمی گرفتند به احتمال زیاد دو کودک بزرگتر بین چند روز تا یک هفته جان می باختند.

مادر این کودکان مدعی شد که شوهرش وی را تهدید می کرده است که از غذا دادن به کودکان خودداری کند. اما پدر آنها ضمن رد این ادعا به پلیس گفت که به بچه ها مرتب غذا می داده و در خانه هرگز مشکل کمبود غذا نداشته اند اما ضمنن نمی خواسته است که بچه ها پرخوری کنند.

هردوی این زن و مرد منکر بدرفتاری فیزیکی با کودکان شدند.

 

 

منبع: آسوشیتدپرس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار