موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
14795
۰۹ دی ۱۳۹۵

افزایش بازداشت کودکان توسط رژیم صیهونیستی

تمامی کسانی که تجربه بازداشت در زندان های رژیم صهیونیستی را داشته اند، به شیوه های مختلف مورد شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی قرار گرفته اند

به گزارش کودک پرس، همچنین در بازه زمانی مذکور در مجموع 262 زن و دختر فلسطینی به اسارت نظامیان صهیونیست درآمده اند.

در رابطه با بازداشت بر اساس منطقه جغرافیایی نیز این بیانیه آورده است که 6 هزار و 297 فلسطینی در کرانه باختری ( 63.5 درصد از مجموع بازداشت شدگان)، 3 هزار و 192 نفر در قدس ( 32.2 درصد از مجموع بازداشت شدگان)، 250 نفر در باریکه غزه (2.5 درصد بازداشت شدگان) و 181 نفر نیز در فلسطین اشغالی 1948 (1.8 درصد از مجموع بازداشت شدگان) بازداشت شده اند.

عبدالناصر فروانه حقوقدان فلسطینی تاکید کرد که تمامی کسانی که تجربه بازداشت در زندان های رژیم صهیونیستی را داشته اند، به شیوه های مختلف مورد شکنجه و آزار و اذیت جسمی و روحی قرار گرفته اند و به بدترین شیوه ممکن با آن ها برخورد شده است.

فروانه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی از زمان آغاز انتفاضه قدس در اکتبر سال 2015 بازداشت فلسطینیان را به شیوه بی سابقه ای شدت بخشیده است و در این بین هیچ یک از اقشار و طیف های جامعه فلسطین حتی کودکان و زنان نیز مستثنی نبوده اند.

وی اظهار داشت که بازداشت گسترده فلسطینیان و تجاوزات و جنایت های بی شمار رژیم صهیونیستی که معمولا آثار و پیامدهایی منفی بر افراد و جامعه فلسطین داشته است، به هیچ وجه نتوانسته سد راه انتفاضه شده و فلسطینیان را از ادامه مبارزه و مقاومت بازدارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبدالناصر فروانه خواستار بررسی بیشتر خطرات بازداشت گسترده فلسطینیان و عواقب و پیامدهای منفی آن بر افراد و خانواده ها در جامعه فلسطین شد.

بر اساس گزارش های مراکز حقوقی رسمی فلسطین و نهادهای فعال در زمینه امور اسرا، هم اکنون بیش از 7 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند که در این بین 64 زن، 13 دختر جوان و 700 کودک دیده می شود و 700 نفر هم تحت بازداشت موقت هستند و هنوز محاکمه نشده اند.

 

 

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار