موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
147926
۲۸ اسفند ۱۳۹۶

انیمیشن «فهرست مقدس» به نمایش خانگی رسید

پرافتخارترین انیمیشن سینمای ایران و محصول مرکز اوج کودک و نوجوان از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره هنر در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش کودک پرس ، فهرست مقدس که عنوان بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره فیلم فجر و جایزه ویژه هیئت داوران برای دست‌آورد تکنیکی درخشان در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرده، روایتگر داستانی عاشقانه از قلب تاریخ است.

این انیمیشن سینمایی تاکنون موفق شده رتبه نخست را در جشنواره‌های بین‌المللی مانند جشنواره نیویورک، فیلم مادرید، هالیوود اینترنشنال مووینگ پیکچرز (کالیفرنیا)، جیپور هندوستان، 12 ماه رومانی و رتبه سوم را در جشنوار 12 ماه فیلم لندن کسب نماید.
در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از ۵۰ درصد افکت‌های صوتی در «فولی استیج» توسط آرتیست‌ها شبیه‌سازی شده است و کار در یک فضای آکوستیک ضبط‌ شده است تا در فیلم نزدیک‌ترین صداها به همراه جزئیات متناسب با آنچه در تصویر وجود دارد، شود.

 

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی.

مؤسسه هنرهای تصویری سوره نسخه کامل «فهرست مقدس» تازه‌ترین محصول سینمایی مرکز اوج کودک و نوجوان را به همراه صحنه‌هایی جذاب و دیدنی از پشت صحنه این فیلم که توسط مرکز اوج کودک و نوجوان عرضه و اکران شده است، برای اولین بار با پیوست محصولات جانبی با برند و نماد فهرست مقدس همراه بوده که از جمله آنها میتوان به کتاب مصور آن اشاره کرد که مورد استقبال مخاطب قرار گرفته است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار