145616
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
با مخترعین ایرانی؛

اسباب بازی ایرانی که از کودکتان نابغه می‌سازد

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید اسباب‌بازی برای کودکان شده است که به کمک آن می‌توان به رشد ذهنی کودک کمک کرد.

به گزارش کودک پرس ، اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید اسباب بازی برای کودکان شده است که به کمک آن می‌توان مبانی رباتیک را به کودکان آموزش داد.

 

مدیر استارت آپ یک شرکت دانش بنیان در خصوص این اسباب بازی ایرانی گفت: ما با هدف ساختن لحظات زیبا و مهندسی کردن توانایی‌های کودکان، کار خود را آغاز کردیم.

وی با اشاره به اینکه بازی کردن به کودکان کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشند اظهار کرد: انجام بازی‌های گروهی سبب افزایش اعتماد به نفس و تقویت قدرت تعامل کودکان می‌شود و به کمک این بازی به کودکان کمک می‌کنیم تا قدرت تفکر خود را بالا ببرند و در موقعیت هایی قرار گیرند که نیاز به تعامل و تفکر دارد.

 

سرگرمی خانوادگی با اسباب بازی ایرانی

مدیر این استارت آپ با بیان اینکه باید به کودکان فرصت تفکر دهیم، یادآور شد : محصولات و بازی‌هایی که ما آن‌ها را تولید کرده‌ایم از کیفیت بالایی برخوردار هستند در این بازی شما به عنوان یک اسکیمو ظاهر می‌شوید و به شکار می‌پردازید این بازی فکری، رقابتی و استراتژیک است که می‌تواند هم اوقات فراغت خانواده‌ها را پر کند و هم سبب افزایش قدرت تفکر کودکان آن‌ها شود.

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار