145506
۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد

ضیایی تکیه بر آموزه‌های اهل بیت(علیهم‌السلام) و همگامی با نظام آموزشی کشور به منظور تربیت نسل کودک و نوجوان بر پایه حیات طیبه را شیوه‌ای مناسب خواند و افزود: سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ۱۷ اسفند در جشن سپاس که با عنوان «جوانه لبخند بکاریم» برگزار شد، بزرگ‌ترین هدیه مربیان به جامعه اسلامی را تربیت کودکانی خلاق، پویا، با نشاط و آینده‌نگر عنوان‌ کرد.

وی تکیه بر آموزه‌های اهل بیت(علیهم‌السلام) و همگامی با نظام آموزشی کشور به منظور تربیت نسل کودک و نوجوان بر پایه حیات طیبه را شیوه‌ای مناسب خواند و افزود: سیره علوی و فاطمی در تربیت کودکان مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: کودکی و نوجوانی بهترین زمان و سرمایه‌ای مناسب برای حرکت در مسیر پیشرفت و دانش‌افزایی است.

 

 

ضیایی نیازهای امروز آینده‌سازان به مهارت‌آموزی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برپایی بازارچه خیریه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن، روز مادر و تقارن آن با هفته احسان و نیکوکاری صورت گرفت، اظهار کرد: این امر می تواند به تشویق کودکان و نوجوانان به فراگیری مهارت و همچنین ترغیت آنان به فعالیت‌های خیرخواهانه مبتنی بر اصول اسلامی و اخلاقی کمک ‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از موفقیت‌های همه‌جانبه این مرکز طی سال جاری سخن گفت و با اشاره به توفیق مربیان و اعضای آن در سطح استانی، ملی و بین المللی، خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی، بهره‌گیری از خرد جمعی و همچنین رعایت سه اصل نظم اخلاقی، اداری و مالی در این میان اثربخش بوده است.

وی برجستگی‌های کودکان و نوجوانان عضو کانون را بیانگر تاثیرگذاری تلاش‌های همکاران ستادی و مراکز فرهنگی و هنری دانست و گفت: برگزاری این آیین تلاش کوچکی در جهت سپاسگزاری از کارکنان این مجموعه فرهنگی است.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار