145422
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

لزوم مراقبت خانواده‌ها از رفتار فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه بعضی از برنامه های چهارشنبه آخر سال مطابق فرهنگ ما نیست، گفت: لازم است خانواده ها مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

به گزارش کودک پرس، ماموستا عبدالرحمان خدایی در خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: متاسفانه با گذشت زمان بخشی از مراسم ها و آئین های خاص ما در استان کردستان فراموش شده و فرهنگ های وارداتی جای آنها را می گیرد.

وی با اشاره به ورود برخی از فرهنگ های غلط به کشورمان، یادآور شد: برخی از اقدامات در چهارشنبه های آخر سال هیچ گونه تناسبی با فرهنگ ما ندارد و باید مراقبت های ویژه ای از فرزندان در این گونه ایام داشته باشیم.
امام جمعه سنندج با اشاره به خسارت های روی داده در چهارشنبه های آخر سالهای قبل در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، بیان کرد: طی چند سالی که این فرهنگ‌ها در مراسمات نمود پیدا می‌کند جز آسیب به مردم، منفعتی نداشته است.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین برابری و برادری است، اظهار داشت: همه باید بر اساس دستورات دین حرکت کنیم و ترویج آموزه های دینی در جامعه باید در اولویت قرار گیرد.
ماموستا خدایی با بیان اینکه ایمان مانند نوری روشن است، گفت: اگر نور ایمان به قلب انسان بتابد ماند روشن شدن چراغی در یک اتاق تاریک است.

وی با بیان اینکه همه باید نسبت به آموزه های دینی توجهی ویژه داشته باشیم، گفت: کمک به دیگران به ویژه افراد نیازمند یکی از ضرورت های اصلی است و باید این مهم همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار