145390
۱۹ اسفند ۱۳۹۶

مدیران کل آموزش و پرورش کشور ۶۰ مدرسه در سیستان و بلوچستان می‌سازند

مدیران کل آموزش و پرورش استان های مختلف کشور و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه شرکت کننده در گردهمایی چابهار ساخت ۶۰ مدرسه یک و ۲ کلاسه را در دورترین نقاط این استان برعهده گرفتند.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی در گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل استان های سراسر کشور در چابهار اظهار داشت: یکی از برکات این گردهمایی مشترک تقبل ساخت ۶۰ مدرسه توپی متناسب با اقلیم سیستان و بلوچستان هر یک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور و اعضای شورای معاونان وزارتخانه است.

وی ادامه داد: سرعت، کیفیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های مهم این نوع فضاهای آموزشی خواهد بود.
وی با بیان اینکه متوسط زیربنای فضای آموزشی در کشور ۵.۳۴ متر مربع و در سیستان و بلوچستان ۳.۱۱ متر مربع است، اظهار داشت: این استان برای رسیدن به میانگین فضاهای آموزشی کشور نیازمند ساخت یک میلیون متر مربع فضای جدید است.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان نیازمند عزم ملی برای حرکت به سمت تعادل، توازن و همدلی در این حوزه است.

نخعی اظهار داشت: نبود توازن از منظر ورودی آموزش و پرورش نظیر امکانات، نیروی انسانی و غیره و از منظر خروجی مانند پوشش تحصیلی، کیفیت آموزشی و شاخص های مختلف نگران کننده است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار