145355
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
مسئول فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش‌آموزی؛

خدمات رسانی دانش‌آموزان ۱۰ استان به مناطق محروم در ایام نوروز/ حضور ۲۸۰ دانش‌آموز جهادی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسئول فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش‌آموزی از حضور ۲۸۰ دانش‌آموز در قالب گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نوروز امسال خبر داد و گفت: در مجموع، دانش‌آموزان ۱۰ استان در ایام نوروز در مناطق محروم خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی ندافیان مسئول فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص «فعالیت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی در ایام نوروز»، اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه و خسارت‌های زیادی که به این مناطق وارد شده است، امسال تمام گروه‌های جهادی در سطوح مختلف به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان 10 استان کشور در نوروز امسال در فعالیت‌ها و اردوهای جهادی مشارکت می‌کنند،ادامه داد: 280 دانش‌آموز، از 20 اسفند لغایت 12 فروردین در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کرده و در عرصه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی خدمات ارائه می‌کنند.

 

مسئول فعالیت‌های گروهی سازمان بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با حضور در کنار استادکاران مختلفی که در این مناطق فعالیت‌های عمرانی انجام می‌دهند؛ ضمن کمک، به کسب تجربه و مهارت آموزی می‌پردازنند.

ندافیان افزود: دانش‌آموزان در این اردوهای جهادی در کنار خدمات عمرانی، خدمات آموزشی دروس مختلف را به شکل آموزش به دانش‌آموزان همکلاسی خود ارائه می‌کنند.

 

وی بیان داشت: دانش‌آموزان استان‌های آذربایجان غربی، تهران، قم، کرمانشاه، گلستان در مناطق زلزله زده کرمانشاه و دانش‌آموزان استان‌های همدان، کردستان، مازندران، کرمان و بوشهر نیز در استان‌های خود، به فعالیت‌های جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم می‌پردازند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار