145351
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
رئیس هیأت تنیس روی میز داراب خبر داد؛

ورزشکار نوجوان دارابی در اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز

رئیس هیأت تنیس روی میز داراب گفت: اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز با حضور تنها نماینده استان فارس -آوا یزدان پناه- و معرفی نفرات برتر، روز شنبه ۱۹ اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، یعقوب یزدان پناه با بیان اینکه 6 نفر از برگزیدگان استعدادیابی تنیس به اردوی یکی از کشورهای آسیای شرقی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: تمرینات اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز به مدت یک هفته کار خود را در قزوین آغاز کرد و تا روز جمعه 18 اسفند ادامه دارد.

وی بیان کرد: مسابقات انتخابی استانی تنیس روی میز در قالب جشنواره از تیرماه امسال آغاز شد و 103 نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

رئیس هیأت تنیس روی میز داراب گفت: در این مسابقه تنها شرکت‌کننده از استان فارس، آوا یزدان پناه – دانش‌آموز دارابی- بود که در آیتم‌های تخصصی و عمومی موفق عمل کرد.

یزدان پناه ادامه داد: 10 آیتم درزمینهٔ ورزش‌های آمادگی جسمانی و بخش تخصصی برگزار شد و آوا با اختلاف زیاد، رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات 22 نفر انتخاب شدند که این تعداد در مرحله نهایی و رقابت اصلی به 12 نفر رسیدند.

 

پدر آوا یزدان پناه اظهار داشت: نفرات برتر دو ماه پیش در اردوی ملی شهر قم شرکت کرده و در حال حاضر به مرحله نهایی اردوی ملی استعدادیابی خردسالان در قزوین راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه آوا یزدان پناه طی سه سال گذشته و از سن پنج‌سالگی تمرین‌های خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: خردسالان زیر هشت سال در اردوهای ملی استعدادیابی می‌شوند و مجوز بازی ندارند و این اردوها که به‌طورمعمول سالانه سه تا چهار بار برپا می‌شود، بیشتر جنبه آمادگی دارد.

رئیس هیأت تنیس روی میز داراب ، گفت: اردوهای استعدادیابی اقدامی علمی و عملی است که فدراسیون تنیس روی میز هرساله اقدام به برپایی آن می‌کند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار