145287
۱۷ اسفند ۱۳۹۶

کیهانی: سال ۹۶، سال طلایی دو و میدانی ایران بود

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: سال ۹۶، سال طلایی دو و میدانی ایران بود و بهترین نتایج تاریخ ورزشی دو و میدانی کاران نوجوان و بزرگسال کشورمان به دست آمد.

به گزارش کودک پرس ، مجید کیهانی در مورد سال 1396 برای دو و میدانی ایران اظهار داشت: سال 96، سال طلایی دو و میدانی ایران بود و بهترین نتایج تاریخ دو و میدانی ایران در رده های نوجوانان و بزرگسالان برای کشورمان به دست آمد. در این سال میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را در بهمن ماه در تهران گرفتیم و نتایج درخشانی توسط ورزشکاران ما در این دوره از رقابت ها کسب شد.

 

وی ادامه داد: حسن تفتیان، دونده ما در مسابقات بین المللی خوش درخشید و مقام های ارزنده ای به دست آورد. در سال 97 برنامه داریم تا بهترین نتایج را مانند سال 96 در مسابقات المپیک تابستانی آسیایی رقم بزنیم و بیشترین مدال ها را در این دوره از بازی ها به نام ایران ثبت کنیم.

 

رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص حضور «جنتری بردلی»، مربی دوهای سرعت آمریکا در جزیره کیش گفت: این مربی در کلاس جهانی است و با او قرارداد امضا خواهیم کرد. مربی احسان حدادی نیز در حال تمرین با این ورزشکار است و هدفگذاری کرده اند تا در مسابقات المپیک تابستانی جاکارتا مدال کسب کنند.

 

 

 

منبع: ایسکانیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار