145270
۱۷ اسفند ۱۳۹۶
نایب رئیس بانوان هیات جودو خراسان‌جنوبی خبر داد؛

کسب ۶ مدال قهرمانی جودو در سال ۹۶/ دعوت نوجوان جودوکار به تیم ملی

نایب رئیس بانوان هیات جودو و کوراش خراسان‌جنوبی از ساماندهی ۲۰۰ ورزشکار در سال ۹۶ خبر داد و گفت: ۶ جودوکار استان در مسابقات قهرمانی کشور برسکوهای برتر رقابت‌ها ایستادند و یک ورزشکار به تیم ملی راه پیدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، شهناز ملولی اظهار داشت: در سال 96 بیش از 200 ورزشکار جودو و کوراش خراسان‌جنوبی ساماندهی شدند.

وی با اشاره به کسب مدال‌های رنگی بانوان جودوکای خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور افزود: ریحانه ضامن در رده سنی جوانان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به تیم ملی دعوت شد.

نایب رئیس بانوان هیات جودو و کوراش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: اعظم سامعی‌نیا در وزن 44 کیلوگرم، کیمیاعربی در وزن 70 کیلوگرم، مائده محمدی در وزن 52 کیلوگرم، نگین عرب‌زاده در وزن 78 کیلوگرم با گردن‌آویز برنز نیز بر سکوی سوم رقابت‌های منطقه پنج کشور ایستادند.

 

ملولی گفت: دوره‌های آموزشی رشته کاتا، بازآموزشی تکنیک و تاکتیک‌های داوری و مربیگری، آشنایی با قوانین جدید و به روز کردن دانش مربیان و داوران از مهمترین برنامه‌های شاخص و اجرا شده حوزه آموزش هیات جودو و کوراش خراسان‌جنوبی در سال جاری بوده است.

وی از برگزاری مسابقات قهرمانی جودو آموزشگاه‌های خراسان‌جنوبی در هفته آینده خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و به میزبانی بیرجند برگزار می‌شود.

 

نایب رئیس به بانوان هیات جودو و کوراش خراسان‌جنوبی از برنامه‌های آموزشی پیش‌روی هیات اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری دوره‌های بازآموزی و دانش‌افزایی مربیان و داوران استان از “نلیا کیامووا” سرمربی ازبکی تیم ملی جودو بانوان ایران برای سفر به بیرجند دعوت به عمل آمده است.

ملولی ادامه داد: دومین سمینار مربیان برتر جودو و کوراش کشور به میزبانی خراسان‌جنوبی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: تعداد سه مربی جودو و کوراش و یک مربی دفاع شخصی بانوان در خراسان‌جنوبی فعال هستند که برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند در افزایش مربیان این رشته ورزشی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار