موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
145259
۱۷ اسفند ۱۳۹۶

۲ میلیون نفر از خدمات کانون‌های مساجد بهره‌مند می‌شود

معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: در حال حاضر بیش از دو میلیون جوان و نوجوان در سطح کشور عضو کانون‌ها بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی طاهریان در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده در راستای بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مراسم گرامیداشت این روز در تمامی مراکز استان‌ها با عنوان ربع قرن تلاش کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا از سال آینده همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) اجتماع عظیم هخبگان فرهنگی و هنری مساجد در کشور برگزار شود که تلاش و جدیت بر این است تا با برگزاری این اجتماع زمینه توسعه فعالیت‌های کانون‌های مساجد را در سطح کشور فراهم آوریم.

طاهریان از رونمایی سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های مساجد کشور در سال آینده خبر داد و افزود: بر این اساس تمامی کانون‌ها می‌توانند گزارش عملکرد و فعالیت خود و نیز برنامه‌های خود را در این سامانه ثبت کنند تا براساس فعالیت‌ها و برنامه‌های امکانات و اعتبارات لازم تخصیص یابد.

 

معاون فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به کانون‌های فعال در سطح کشور تصریح کرد: در سطح کشور 24 هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد فعال بوده و اقدام به ارائه خدمات به اعضای کانون‌ها می کنند و تلاش و برنامه‌ریزی بر جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به این کانون‌هاست.

 

وی از فعالیت 24 هزار کتابخانه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از دو میلیون جوان و نوجوان عضو کانون‌ها بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند که اجرای برنامه‌های ویژه برای مادران و کودکان نیز از برنامه‌های کانون بوده که از سال آینده اجرایی می‌شود.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار