موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
145195
۱۷ اسفند ۱۳۹۶

ساخت مدرسه محله‌محور سیاست جدید دولت است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای‌جدید با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا از طریق همکاری دیگر دستگاه‌ها، خدمات زیربنایی و رو بنایی را در پروژه‌های مسکن مهر برای مردم فراهم کنیم، گفت: ساخت مدرسه محله‌محور سیاست جدید دولت است.

به گزارش کودک پرس از گلبهار، حبیب‌الله طاهرخانی در مراسم افتتاح دبیرستان امیرکبیر این شهرستان اظهار داشت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در خصوص مدارس در مسکن مهر مشکل جدی داشتیم، ولی در طول 5 سال گذشته در شهرهای جدید کشور 91 مدرسه ساخته شده که این حرکت، خوب و  مهمی است.

وی افزود: علاوه بر این، 95 مدرسه دیگر در شهرهای جدید در حال ساخت است که از نظر پیشرفت، وضعیت خوبی دارند و به تدریج آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای‌جدید ادامه داد: ما وظیفه داریم تا به سلامت و ورزش بچه‌ها در مدارس توجه کنیم، مدارس باید محله‌محور باشد و بتواند علاوه بر خدمات به دانش‌آموزان به مردم محلات هم خدمات ارائه کند، این سیاست جدید دولت است و به دنبال این رویکرد هستیم.

طاهرخانی در خصوص امکانات در واحدهای مسکن مهر هم گفت: باید تلاش کنیم تا از طریق همکاری دیگر دستگاه‌ها بتوانیم، خدمات زیربنایی و روبنایی را در پروژه‌های مسکن مهر برای مردم فراهم کنیم.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار