144986
۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نایب رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس خبر داد؛

فعالیت ۲۵ کانون والیبال در گنبدکاووس

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از فعالیت ۲۵ کانون والیبال در این شهرستان برای رشد و پرورش والیبالیست‌های جوان و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، نورقلی نیازی با اشاره به اینکه رسول اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) بر این نکته تاکید کرده‌اند که اگر کسی از مخلوق سپاسگزاری نکند شاکر و سپاسگزار خداوند هم نخواهد بود، اظهار کرد: گنبدکاووس سال‌هاست در عرصه والیبال در ایران اسلامی و حتی در دنیا نامی برای خود دست و پا کرده و به لطف نخبگان بزرگی که باید از آنها تشکر کرد توانسته به خوبی در والیبال بدرخشد.

وی با بیان اینکه اگر امروز والیبال در گنبدکاووس زنده و پویاست به دلیل آن است که هنوز برخی دلسوزان و پیشکسوتان این رشته در گنبدکاووس پای کار هستند، افزود: همه با به دلیل باور داشتن توانمندی والیبال گنبدکاووس می‌دانیم که روزهای پرفروغی دوباره در انتظار والیبال گنبدکاووس است.

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه روزگاری ما نه فقط یک بازیکن، بلکه بیش از پنج بازیکن در تیم ملی والیبال داشتیم، خاطرنشان کرد: امروز همه باید دست به دست هم بدهیم و با حضور «ست‌کوویچ» در گنبدکاووس تلاش کنیم تا والیبال گنبدکاووس را به همان روزها برگردانیم.

 

نیازی با اشاره به اینکه گنبدکاووس مهد والیبال ایران اسلامی است، ادامه داد: داورزنی رئیس وقت فدراسیون والیبال و معاون فعلی وزیر ورزش و جوانان در یکی از مجامع فدراسیون به مدیران هیئت‌های والیبال همه استان‌های کشور گفت بروید والیبال را از گنبدکاووس یاد بگیرید.

وی با بیان اینکه با صراحت و اطمینان اعلام می‌کنم که اگر این روند استعدادیابی و پرورش نخبگان ادامه پیدا کند ظرف سه تا پنج سال آینده بازیکنان فراوانی را به تیم ملی تقدیم خواهیم کرد، گفت: در این مسیر نیازمند همکاری همه ظرفیت‌های شهرستان اعم از رسانه‌ها، مدیران، ورزشکاران و پیشکسوتان و مربیان والیبال هستیم.

 

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از فعالیت بیش از 25 کانون والیبال در سطح شهرستان گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: در هیچ شهری در کشور شما نمی‌توانید حضور 25 کانون والیبال را پیدا کنید که به صورت پیوسته مشغول پرورش نیروهای نوجوان و جوان در رشته والیبال باشند.

 

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار