موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
14484
۰۴ دی ۱۳۹۵

«داستان‌های خاص برای بچه‌های خاص»

مهدی رجبی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از انتشار مجموعه پنج‌جلدی «داستان‌های خاص برای بچه‌های خاص» خبر داد و گفت: این مجموعه شامل داستان‌های تصویری فانتزی - تخیلی به‌صورت مستقل برای نوجوانان است.

به گزارش کودک پرس  ، مهدی رجبی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از انتشار مجموعه پنج‌جلدی «داستان‌های خاص برای بچه‌های خاص» خبر داد و گفت: این مجموعه شامل داستان‌های تصویری فانتزی – تخیلی برای نوجوانان است و هر داستان به‌صورت مستقل بیان می‌شود.

وی درباره این مجموعه توضیح داد: با این داستان‌ها تلاش کرده‌ام فضای نو و تازه‌ای را در ادبیات نوجوان ایجاد کنم و از ادبیات کلیشه‌ای که در بیشتر کتاب‌های داستان نوجوان وجود دارد، فاصله بگیرم. شخصیت‌های این مجموعه انسانی هستند و فضای فانتزی و سورئالیستی در داستان‌ها وجود دارد؛ همچنین متن‌ها با تصویرگری‌های خاص و ویژه‌ای همراه شده است.

به گفته خالق «کنسرو غول» این مجموعه در حال حاضر در انتشارات پیدایش در مرحله تصویرگری قرار دارد.

رجبی همچنین بیان کرد: در حال حاضر نیز مشغول نوشتن رمانی برای نوجوانان با عنوان «ماگ سیاوش» برای نشر افق هستم. این رمان، رمانی اجتماعی است که به ماجراهای نوجوانی می‌پردازد که پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند. او کاراته کار می‌کند و خشم خود را با‌ ورزش بیرون‌ می‌ریزد.

مهدی رجبی، نویسنده کودک و نوجوان، در سال 1359 در خمین متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس فیلمسازی و فوق‌لیسانس ادبیات نمایشی است. تا به حال 15 اثر از او در حوزه کودک و بزرگسال منتشر شده است. از آن‌جمله می‌توان به «فراموشان این زمستان»، «معمای دیوانه‌ کله‌آبی»، «یوناتارا گم شده»، «گریه نکنید مثل ابر باهار»، «خاطرات چوپان چاق»، «لولو شب‌ها گریه می‌کند»، «کنسرو غول» و «کابوس اسب» اشاره کرد.

 

 

منبع:    خبرگزاری کتاب ایران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار