موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1448
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

ارائه خدمات به بیش از 100 نفر کودک و نوجوان معلول در کانون پرورش فکری اصفهانی

در حال حاضر بیش از 100 نفر از کودکان و نوجوانان معلول اصفهانی در طول هفته با مرکز فراگیر کانون پرورش فکری که در مرکز ملک شهر اصفهان ارتباط دارند.

به گزارش کودک پرس   حامد عسگری فر : یکی از بحث‌های ما با دیگر نهادها این است که مقداری از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان معلول مغفول واقع‌شده است که باید اوقات فراغت این افراد بهتر برنامه‌ریزی شود.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها از این فعالیت‌های ویژه افراد معلول، استقبال خوبی کردند و فرزندان خود را به کانون می‌آورند تا چندساعتی اوقات فراغت آن‌ها تکمیل شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه کانون همان برنامه‌هایی که برای بچه‌های عادی برگزار می‌کند را به نحو احسن برای افراد معلول هم برگزار می‌کند خاطرنشان کرد: کتاب‌های خاص و فایل‌های صوتی ویژه افراد معلول مانند فایل‌های شنیداری برای افراد نابینا از طرف نهادها آماده‌شده است.

وی درباره مهم‌ترین رویداد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان بیان کرد: هفته ملی کودک مهم‌ترین رویداد برای ما در سال جاری است و طی جلسات متعدد با استانداری و نهادهای مختلف علاوه بر دبیرخانه خانه کودک، دبیرخانه افراد زیر 18 سال به کانون پرورش فکری سپرده شد.

عسگری فر در پایان گفت: این اقدام، کار نوینی است چراکه ما تابه‌حال در کشور شورا و کمیته‌ای برای سیاست‌گذاری و هماهنگی استانی برای امور کودکان و نوجوانان نداشته‌ایم.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار