14446
۰۴ دی ۱۳۹۵

آستان قدس رضوی، مجموعه ۳جلدی «داستان پاکان» را منتشر کرد

انتشارات آستان قدس رضوی مجموعه ۳جلدی «داستان پاکان» را به عنوان نخستین مجموعه پی نما(کمیک استریپ) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان چاپ و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ مجموعه ۳ جلدی «داستان پاکان» با عناوین «نیکوکار ناشناس»، «نتیجه سفر» و «آزادی اسیران» که توسط سعید رزاقی بازنویسی و تصویرگری شده است، تلاش دارد تا با بهره گیری از هنر جذاب تصاویر به هم پیوسته، روایتگر داستان سیره ائمه و معصومین (ع) برای گروه سنی کودک و نوجوان باشد.

هرکدام از مجلدات این مجموعه ۳ جلدی راوی چندین داستان از ائمه معصومین است که با قصه‌ای از رسول اکرم اسلام (ص) آغاز می‌شود و داستان‌هایی پندآموز از سبک و سیره زندگی آنان را در قالب تصاویر در اختیار خواننده و بیننده تصاویر قرار می‌دهد.

کتاب «نیکوکار ناشناس» شامل ۵ داستان از زندگی ائمه (ع) با عناوین «جاذبه عجیب (داستانی از پیامبر اکرم (ص))»، «مرد ناشناس (داستانی از امام علی (ع))»، «امام باقر (ع) در زندان (داستانی از امام باقر (ع))»، «خشم امام صادق (ع)(داستانی از امام صادق (ع))» و «شیعیان واقعی (داستانی از امام رضا (ع))» است.

جلد دوم این مجموعه با نام «نتیجه سفر» ۴ داستان از زندگی ائمه (ع)  را با عنوان‌های «نتیجه سفر طائف (داستانی از پیامبر اکرم (ص))»، «حفظ بیت المال (داستانی از امام علی (ع))»، «اتمام حجت (داستانی از امام حسین (ع))» و «دغل باز خوش ظاهر (داستانی از امام صادق (ع))» در بر می‌گیرد.

آخرین جلد مجموعه «داستان پاکان» با عنوان «آزادی اسیران» نیز ۶ مجموعه داستان «به خداوند تکیه کن (داستانی از پیامبر اکرم (ص))»، «آزادی اسیران ایرانی (داستانی از علی بن ابی طالب (ع))»، «نیکی غلام (داستانی از امام حسن (ع))»، «سخاوت امام (داستانی از امام حسین (ع))»، «کنترل خشم (داستانی از امام سجاد (ع))» و «تعیین مزد کارگر (داستانی از امام رضا (ع))» را برای خواننده روایت می‌کند.

مجموعه ۳ جلدی «داستان پاکان» توسط انتشارات آستان قدس رضوی و در قطع رحلی با مجموع شمارگانی برابر با ۹ هزار جلد با قیمت ۶هزار تومان منتشر شده است.

علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب ۳ جلدی «داستان پاکان» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های به نشر و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ با این انتشارات تماس بگیرند.

منبع:     پایگاه خبری دریا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار