14422
۰۲ دی ۱۳۹۵

رونمایی از «درخت توران» به یاد نویسنده برجسته ادبیات کودک در تبریز

ویژه برنامه جشن شب یلدا به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز و با مشارکت موسسه آموزشی کارا با رونمایی از درختی به یاد توران میرهادی، استاد ادبیات کودکان، نویسنده و کارشناس آموزش و پرورش و شخصیت برجستهٔ فرهنگی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس، جشن شب یلدا سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با حضور  محمدحسین حسن زاده مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ، میترا بایرام زاده موسس نخستین مدرسه طبیعت آذربایجان شرقی و بیش از 200 کودک تبریزی در تالار اندیشه ائل گلی برپا شد.

برنامه هایی همچون خواندن سرود، نمایش ، عکس یادگاری، قصه گویی و آموزش تاریخچه شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال، از جمله بخش های مختلف در این جشن آخرین روز پاییز به شمار می رفت.

در قسمتی دیگر از این برنامه از درختی رونمایی شد که با یاد توران میرهادی، استاد ادبیات کودکان، نویسنده و کارشناس آموزش و پرورش و شخصیت برجستهٔ فرهنگی، با نام «درخت توران» نامگذاری شد.

گفتنی است، توران میرهادی بیش از شصت سال در گسترهٔ آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان کوشید و در این راه یکی از چهره‌های تأثیرگذار سدهٔ کنونی ایران است.

سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با حمایت از تمامی تشکل های مردم نهاد همواره در تلاش برای بسط و توسعه مفاهیم فرهنگی اجتماعی در حوزه گسترش و حفظ فضای سبز بوده است.

منبع:خبرگزاری نصر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار