14415
۰۲ دی ۱۳۹۵

پارک کتابخانه کودک در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد

محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، طی بازدید از هفتمین جشنواره انار در فرهنگسرای اشراق، پارک کتابخانه کودک این مرکز را به صورت رسمی افتتاح کرد.

به گزارش کودک پرس، هفتمین جشنواره انار در فرهنگسرای اشراق که تا سوم دی‌ماه در این مرکز برقرار است، روز گذشته میزبان محمود صلاحی رییس، امیر عبدالحسینی معاون هنری، علی اصغر خسروی مدیرکل حوزه ریاست و مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی این بازدید، پارک کتابخانه کودک فرهنگسرای اشراق را به طور رسمی افتتاح کرد.
در «پارک کتابخانه کودک» برای فراگیری مهارت‌هایی از قبیل علوم قرآنی، قصه گویی، نقاشی، اوریگامی، سفال، داستان نویسی، کتابخوانی، سرود کودکانه، شعر، بازی و خلاقیت برای کودکان؛ زمینه‌های لازم فراهم شده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از جشنواره انار و همچنین حضور در «پارک کتابخانه کودک» می‌توانند به فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، روبروی مترو فرهنگسرا مراجعه کنند.
این جشنواره در بخش‌های مختلفی همچون؛ «لبخند انار» شب‌نشینی ادبی در قالب طنز، کارگاه و همایش‌های علمی و پژوهشی با موضوع سرفصل‌های انار و فواید آن با توجه به توصیه‌های بزرگان دین  با حضور استادان دانشگاه‌ها، رادیو انار، کارگاه‌های هنری که شامل نمایشگاه عکس استاد مهدی رسولی با موضوع انار و برگزاری کارگاه تخصصی طراحی انار، مسابقه عکاسی بین بازدیدکنندگان جشنواره انار هفتم، غرفه‌های کودک در دو بخش غرفه‌های آموزشی – سرگرمی و محصولات فرهنگی و برنامه زنده برای کودکان همراه با برنامه‌های متنوع و شاد با موضوع انار در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان شهروندان تهرانی بود.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار